16 Kasım 2014 Pazar

Başlarken...

Merhaba;


          Yazı yazmak konusunda her zaman hevesli olmuşumdur. Ancak yıllar önce gözüme takılan bir karikatür beni her zaman sınırlamıştır. Karikatürde, yazar olmak isteyen bir gencin ''üstada'' danışma anı çizilmiş: Üstat her gün iki sayfa yazı yazması gerektiğini söyleyince genç rahatlıyor. Genç aday: ''En az 2000 kitap okumam gerektiğini sanıyordum.'' diyor. Üstadın cevabı: ''Daha okumadın mı?'' 

          İnsanları etkileyecek yazının, yazarın zihnine sığamayan fikirlerin kağıda dökülmesiyle oluştuğuna inanırım. Açıkçası zihnimi yeterince dolgun hissetmiyorum. Ancak üretken olamadığım her saniyenin ızdırabını yaşıyorum.
        Bu yüzden İngilizce makale yayınlamak için açtığım bu adresten artık Türkçe yazılar yayınlayacağım. İstanbul'da tarihi bir semtte yaşıyor olmanın avantajından faydalanarak tarihi mekan incelemeleriyle başlıyorum. 

         İlerleyen süreçte tıbbi ve güncel siyasi konularda yazılar yazacağım. Ayrıca konuk yazar arkadaşlarım felsefe ve psikoloji alanlarında yazılar yazacaklar. İngilizce makaleler Eylül 2015 sonrasında devam edecek. (Nefes alıyor olursam!)

                          


                                                                                    Mert TOKATLI
                                                                                                     16/11/14